BE    0004 Foto 5 BE    0004 Foto 5
In de media
Be'connected

Ik maak ondernemers en zakelijke beslissers graag bewust van de manier waarop zij communiceren én welk effect dat heeft op de beleving en geloofwaardigheid van de organisatie. Door middel van praktijkvoorbeelden, ervaringen en de actualiteit probeer ik zo veel mogelijk aandacht te vragen voor het gedrag van organisaties en het effect daarvan. 

Bezorging pakketjes klantreis e commerce service
19-11-2024
de ondernemer

Zo voorkom je dat jouw klantreis eindigt in de blauwe kliko

De klantreis, regelmatig uitgeroepen tot ‘jeukwoord’. Als je het mij vraagt niet alleen om het woord zelf, maar ook omdat die reis vaak niet zo verloopt zoals aangekondigd. Geen enkel bedrijf wil toch dat zijn klantreis eindigt tussen het afval? Hoe voorkom je dat jouw klantreis in de kliko belandt?

Fenna de Man
18-10-2024
BusinessWise

Leidinggeven hoeft geen politiek spelletje te zijn

Het politieke spel, een tactiek die regelmatig toegepast wordt, niet alleen in de politiek. We doen het om iets voor elkaar te krijgen, maar het is een gevaarlijk spelletje. Zeker in een tijd waarin je jouw beste krachten niet wil verliezen aan de concurrent. Hoe blijf je als leidinggevende bij jezelf en ben je politieke spelletjes de baas?

Fenna de man personeel behoud klant
21-08-2024
de ondernemer

Groeien in de tweede helft van 2024 én daarna? Begin bij de mensen die al binnen zijn

Vaak staan het aantrekken van nieuwe collega's en klanten bovenaan het lijstje. Maar laten we eens verder kijken dan wat we nog méér willen hebben. Wat heb je al in huis en hoe zorg je ervoor dat je met jouw huidige team en klanten jouw organisatie op een gezonde manier kunt laten groeien?

Duurzaamheid doe het niet voor de buhne
14-05-2024
de ondernemer

Duurzaamheid, doe het niet voor de bühne

Investeren in duurzaamheid is -als het goed is - een manier om een bijdrage te leveren aan een gezonder milieu. Jammer genoeg misbruiken veel bedrijven de term duurzaamheid om meer geld te verdienen. Wil jij weten hoe je op een slimme én eerlijke manier kunt (blijven) communiceren over duurzaamheid, zodat het je naam én het milieu goed doet?

Realiseer je als mkber dat hier je unieke toegevoegde waarde ligt voor de klant 1
21-03-2024
de ondernemer

Realiseer je als mkb’er dat hier je unieke toegevoegde waarde ligt voor de klant

Steeds vaker zien wij dat persoonlijke contactmomenten ingeruild worden voor technische oplossingen. Grote bedrijven komen er vaak nog wel mee weg om je te behandelen als een nummer, het mkb niet. Wat gebeurt er als het mkb persoonlijk contact inruilt voor de techniek? En wat kun je eraan doen om oprecht contact te behouden met je klant?

Zo reflecteer je over dit jaar op cijfers en gedrag
28-12-2023
de ondernemer

Zo reflecteer je over dit jaar op cijfers én gedrag

Reflectie op het afgelopen jaar, echt iets voor in de december maand. Als we ons jaar op zakelijk vlak reflecteren, gaat het vaak over cijfers. Als je weet dat 80% van hoe een merk wordt waargenomen te maken heeft met het gedrag van de organisatie, is reflecteren op gedrag ineens vanzelfsprekend. Maar hoe doe je dat?

Je concurrentie uitschakelen maak authentieke content
31-10-2023
de ondernemer

Je concurrentie uitschakelen? Maak authentieke content

Veel bedrijven beloven meer dan dat ze waar kunnen maken. Dat kan grote gevolgen hebben voor de reputatie van het merk. Voorkom te mooie beloftes en maak je niet te druk om de concurrentie die dat wel doet. De ‘too-good-to-be-true’ concurrenten vallen uiteindelijk toch wel door te mand…Maar welke content deel je dan wel?

Hoe jouw onderneming kan blijven groeien tijdens arbeidskrapte
09-08-2023
de ondernemer

Hoe jouw onderneming kan blijven groeien tijdens arbeidskrapte

Je kunt er als ondernemer niet omheen, de onrust op de arbeidsmarkt. Als we daar de eventuele bezinning tijdens de zomervakantie bij optellen, zakt de moed wellicht nog verder in je slippers. Zie het als een kans, want de arbeidskrapte verplicht ons om de bedrijfsvoering nog eens goed onder de loep te nemen. Hoe zorg je ervoor dat je toch kunt blijven groeien?

Klaar om jouw echte verhaal te delen?

Neem vrijblijvend contact op: